Datum laatste bewerking: 31-10-2022
Garantie
Wij geven om onze producten en onze klanten en doen logischerwijze ons best om onze producten in topconditie en naar verwachting aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt (info@wijnvandelagelanden.nl; 06-83564100) zullen wij zorgen voor een financiële vergoeding of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Onze excuses hiervoor! We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wijnvandelagelanden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal
- Credit card
- Paypal
- Apple Pay
Waardebon
Waardebonnen kunnen in uw winkelwagen geactiveerd worden door middel van het invoeren van de code die u heeft ontvangen bij het verkrijgen van de waardebon. Altijd geldt dat er maximaal 1 waardebon per bestelling ingezet kan worden. Het combineren van waardebonnen is dus niet mogelijk. Daarnaast moet het bestelbedrag in ieder geval hoger zijn dan de eventuele korting die u met de waardebon ontvangt. Wij keren geen geld uit.